Home » » Bapa R@@g00l Anak Kandung berusia 8 tahun, lebih mengejutkan suspek baru dibebaskan dari penjara

Bapa R@@g00l Anak Kandung berusia 8 tahun, lebih mengejutkan suspek baru dibebaskan dari penjara

ISKANDAR PUTERI: 9 Mei 2017, Polis menahan seorang lelaki berusia 53 tahun selepas dipercayai merogol anak perempuannya yang berusia lapan tahun, di kediaman mereka di Jalan Kunang-kunang, Taman Desa Permai, Kangkar Pulai, dekat sini. 

Lebih mengejutkan suspek baru dibebaskan dari penjara pada hujung tahun lalu selepas didapati bersalah mencabul anak perempuan sulungnya yang berusia 27 tahun. 

Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Noor Hashim Mohamad, berkata kejadian dipercayai berlaku kira-kira jam 6.30 pagi Khamis lalu, sebelum abang mangsa yang berusia 13 tahun membuat laporan polis pada jam 4.18 petang Ahad lalu. 

Katanya, suspek yang bekerja sebagai pemotong rumput ditahan di rumahnya, kira-kira setengah jam selepas anak lelakinya itu membuat laporan polis. "Siasatan awal polis mendapati mangsa yang juga anak bongsu daripada enam beradik tinggal bersama suspek, manakala ibu kandungnya tidak tinggal bersama sejak tahun lalu berikutan masalah keluarga.

 "Siasatan juga mendapati suspek memiliki satu rekod jenayah lampau kesalahan mencabul anak perempuan sulungnya dan dikenakan hukuman penjara empat bulan pada tahun lalu," katanya pada sidang media Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Iskandar Puteri di sini, hari ini.
Noor Hashim berkata, suspek kini ditahan reman selama tujuh hari sehingga Ahad ini bagi membantu siasatan kes mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat, jika sabit kesalahan.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/280771?m=1
Siapa lagi boleh dipercayai? Yang melindungi juga bertindak sebagai penjenayah syariah. 

Ibu ibu...emak, emak, usah percaya sesiapa pun jika dalam hati emak ada rasa keraguan. Ikutlah gerak hati emak. Allah ada untuk melindungi sekiranya emak emak menjaga hubungan dengan Allah.
Emak emak tahukah kesan pada anak yang berumur 8 tahun tu? Samada dia trauma atau dia jadi ketagihan seks dan ingin mencuba di lain waktu. Atau juga dia rasa diri sudah tercemar dan membiarkan dirinya selepas itu terus dicemari. Semua kemungkinan itu ada. Belajarlah dari kisah kisah kesilapan orang lain dalam kita mendidik anak. Sesal dahulu....

Jaga solat, jaga aurat, jaga amalan semoga Allah sayang dan memelihara diri dan keturunan kita.
Admin,
Muna liza binti Ismail
#BaitusSolehah
#Selamatkan2Jiwa

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts