Home » » suami seorang yang WARAK-Saya pernah dipukul ketika masih ddalam pantang..diseret. disepak dan menonton video l#c@*.

suami seorang yang WARAK-Saya pernah dipukul ketika masih ddalam pantang..diseret. disepak dan menonton video l#c@*.


Assalamualaikom wbt..
Saya ada beberapa soalan yang terbelenggu difikiran. yang memerlukan jawapan Dari semua warga KRT..harap dengan jawapan yang diberikan dapat membantu masalah yang sedang mmbelengu rumhtangga saya..


Saya dan suami berkahwin hampir 4 tahun. Di awal perkenalan saya sangkakan suami seorang yang WARAK.. kuat agama. Solat 5 waktu & seorang yang pemalu.
Tapi malangnya selepas perkahwinan. Segala2nya berubah. Suami bukan seperti yang saya sangkakn. Malah dia memiliki terlalu ramai kawan perempuan. Besembang perkara2 yang x sepatutnya didalam meseger & wasap. GERSANG RINDU GURAU NAKAL.. saya memamg xboleh terima perkara ini. Kami sering betengkar. Saya pernah dipukul ketika masih ddalam pantang..diseret. disepak gara2 mempersoalkan tentang m7sg dia dan ISTERI orang di lama sosial.



 Malah ada 1 ketika saat saya sedang hamil anak kedua Kami.. dia pergi kerumah ibu nya.. dan tidak pulang selama 2 hari kerana perselisihan faham. Hari ke 2 saya ke rumah ibu mertua.. dalam hujan dan ribut saya berdiri di hadapan pintu sliding door (PINTU KACA YG NAMPK DALAM) saya lihat suami dengan rileks kaki bersilang sedang menonton video lucah..saya berdiri basah kuyup didalam hujan. Saya menangis semahu mahunya..ini kah suami yang saya kenal dan cinta selama ini? TERGAMAK DIA MENONTON VIDEO TU..

 dia tinggalkan saya yang hamil menunggu saat melahirkan sendirian drumah sewa..tapi dia sedang beseronok dirumah mertua saya.. menonton aksi2 lucah.. saya pandu kereta seperti orang gila..meraung semahunya.. saya pergi kepada emak saya dikampung.. saya luahkan segalanya..tapi keluaga saya langsung tidak mempercayai apa yang saya katakan.. saya pulang kerumah mngis dan meraung semahunya.
Kini saya sudah selamat melahirkan anak perempuan. Sudah hampir 8 bulan kejadian itu berlaku. Tp smpi skrg sy MASIH TERBELENGGU DGN APA YG BERLAKU DAN SY TERBYG2 PERMPUAN YG MELAKONKAN VIDEO LUCAH TERSEBUT. Saya menjadi SEDIH MURUNG TETEKAN SETIAP KLI INGIN BERSAMA..dan setiap kali suami melihat tubuh saya.. saya mnjdi Pedih sedih murung.. apa perlu saya lakukan untuk lupakan semua tu?

Pernah beberapa kali saya terjumpa gambar2 lucah dan video lucah ddalam hp suami saya..dengan separuh bogel menampakan celah kangkang..separuh memakai pakaian bola arsenal. Penuh ddalam galeri suami. Memang sampai sekarang saya xmampu terima kenyataan apa yang saya tengok.. saya xmampu terima kenyataan suami suka menonton dan mliht benda2 begitu.

Setiap kali suami memakai baju Bola arsenal..segala perbuatanya .segala gmbar2 yamg tersimpan dihp nya terimbau dmata saya.. sunguhh PEDIHHHHHHH.. saya akan menangis.. saya akan kembali murung..

Sekarang..segala apa yang suami lakukan atau perkatakan saya sudah tidak mampu mempercayainya.. sudah tidak ada lagi kepercayaan ddalam hati saya..apa yang perlu saya lakukan? Kami dah pernah becerai dan rujuk semula kerana perkara tersebutm.sekarang tinggal 1 sahaja lagi talak untuk saya

.apa saya perlu lakukan?saya kasihankan anak saya (4 bln) dia perlukan seorang ayah.. macamna saya nak UBAH PIKIRAN SAYA? SPYA TERIMA APA SHJA YG SUAMI LAKUKAN?terima kenyataan yang suami saya bukan seperti apa yang saya harapkan..ATW Ad sesiapa tahu tempat untuk saya berubat supaya saya mampu lupakan segala kejadian? Dan sapa tahu tempat berubat untuk hilangkan baran suami? Sejak nangdung sehingga melahirkan.. tumbuk terajang.. sepak semua makanan harian saya

..demi allah apa yang saya katakan ini benar..saya harap warga krt dapat bntu saya macamana cara untuk saya pertahankan rumahtangga saya..dan apa saya perlu lakukan untuk lupakn segala perbuatan suami. Adakah saya TIDAK NORMAL SPERTI YG SUAMI SELALU KATAKN???GILA KH SY KERANA MERASA SEDEMIKIAN???

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts