Home » » JANGAN TERKEJUT-saya berpisah suami sebab utama kerna mak..mungkin.dia ingat dapat kot kawen.dengan bekas menantu

JANGAN TERKEJUT-saya berpisah suami sebab utama kerna mak..mungkin.dia ingat dapat kot kawen.dengan bekas menantu


 sekadar gambar hiasan

KISAH RUMAH TANGGA fans....saya seorang dari 3 berdik saya perempuan set bongsu...nak jadi kan cerita..mak saya xmacam mak orang lain..saya bukan lah nak semua sempurna...macam ni kisah..saya berpisah demgan suami hampir 2 taun mempunyai 2 orang cahaya mata..

mula2 kami berpisah mak suka sangat..macam batu api dalam sekam..bukan nak burukan mak sendiri..saya bertnye pendapat..saya banyak post kehidupan saya dalam krt...sebagai penguat saya atas nasihat2 positif..okey sambung balik..mak saya xlama pada tu..saya demgar cerita mak saya nak kawen dengan bekas suami saya..

.allah..terkejut dengsr..patut dia suka sangat..kalau kami berbaik dulu suami isteri mak ada je xkene dengan kami..mak macam xleh terima menantu.kawen dengan anak..yella menantu segak berkeje elok..tapi sayang baran..sebab tu kami berpisah..setahun lepas bekas suami.kawin baru..mak.macam xleh terima..apahal pelik perangai mak aku..macam dia pulak.janda bekas suami mak...kadamg2 mak selalu.call bekas suami ada je benda nak cerita bab cucu dia la apa la..nak perhatian mungkin..sampai bekas suami..rimas..call saya kenape mak macam tu..

saya xcemburu..tapi..sebagai anak pelik kenapa mak macam tu..ada sekali tu..suami.call saya nak cakap dengan anak2...mak sibuk nak.dengar..saya bawak anak.g jauh..lepas tu dia tanye anak2 ayahnye cakap apa..saya xtahan perangai mak..cakap.jangan la masuk campur..mak..macam xleh terima..siap halau..saya.dengan anak2..(ptg3 bjln umh mak)mak selalu peramgai macam tu..malu saya demgan akak ipar..abang2 dah tau perangai.mak..mak pisah dengan.ayah 8 taun.lepas..ayah dah pesan perangai mak..kami.mungkin xpercaya..last2 betul...perangai mak..ibarat buat baik xkenang...perangai batu api.

.mengumpat stalker sampai dia puas hati..pastu kata macam dia tau semua..ada xkene..apa kita cakap suka tokok tambah..mak xleh tumpang sakit demam..saya membesar dengan kasih sayang ayah kebanyakan..walaupon.dulu mak dan ayah xberpisah..sapa xsayang mak...saya berpisah suami pertama sebab mak..mungkin.dia ingat dapat kot kawen.dengan bekas menantu

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts