Home » » suami terajang betul2 dekat bekas operet....tumbuk saya...tolak saya..saya x terdaya nak melawan..kudrat lelaki.

suami terajang betul2 dekat bekas operet....tumbuk saya...tolak saya..saya x terdaya nak melawan..kudrat lelaki.

Salam admin..


Plz hide kan profil saya ye...saya cuma nak berkongsi masalah..saya seorng isteri dan ibu kepada 4orang anak..1st 7tahun,2nd 4tahun & twin 4bulan..dah 9tahun saya berkhwin..semalam saya dan suami bertengkar..punca nya cikit je..sebab saya x angkat ayah saya kol...sumpah min...memang x de pun misskol kat tel saya..suami cakap..nanty family saya salah kan dia..itu ini...terus melalut ke ibu tiri saya pulak(sekarang memang saya tengah ada krisis dengan family saya disebabkan ibu tiri ni...dan dah dekat setahun saya x balik jumpa family😔)


Dah gaduh tu saya terus masok bilik..nak elak dari lebih teruk...tapi dia ni x boleh nak biarkan saya sendri..dia ketuk pintu bilik suruh buka..bila saya x buka..dia pecah kan pintu...maki2 saya..saya jadi tertekan..terus saya lawan cakap dia...baling barang2 yang ada kat meja solek(memang salah saya)...tiba2 dia terajang nye perut saya...betul2 dekat bekas opret...ya allah sakit nya.tuhan je tahu..


.saya baling dia dengan barang..tapi terkena kaki anak yang 1st...apalagi..dia terus terajang..tumbuk saya...tolak saya..saya x terdaya nak melawan..kudrat lelaki..saya terus kunci dari dalam bilik air..pun dia x boleh tengok saya tenang...dipecahkan pulak pintu bilik air...disiramnya saya sampai tercungap2 saya..

ya allah..tuhan je tau apa saya rasa...rasa dihina teramat sangat..dia pulak,macam x bersalah langsung sebab pukul saya..panggil saya gila,binatang...perut,belakang,kepala,tangan saya lebam..sakit...x de pun dia datang pujuk..tanya saya,sakit kat mane...x de pun...dia buat x tau je..klu ikut hati saya ni..saya dah tinggalkan je rumah...tapi sebab saya pikir twin saya masih susu badan..saya terpaksa...nak mengadu pada keluarga..diaorang dah buang saya...cuma ni je tempat saya mengadu...terima kasih ye min sebab siarkan masalah say.a..(TOLONG LAH JANGAN KECAM SY)


kisah rumah tangga

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts