Home » » Polis sahkan wanita rogol teman lelaki hingga hamil

Polis sahkan wanita rogol teman lelaki hingga hamil

Tidak di dapat menerima hubungan mereka berakhir,seorang wanita berusia 20 tahun sanggup merogol teman lelaki sendiri di kalimantan timur.

Lebih mengejutkan apabila wanita itu kini disahkan mengandung 4 bulan dan tidak diketahui siapa sebenar ayah bayi dalam kandungannya itu.




Menurut sumber lelaki berusia 26 tahun ditahan 3 hari lepas dengan dakwaan telah merogol mangsa pada mac lalu,namun selepas di siasat lebih mendalam suspek memberikan keterangan yang berlainan dengan surat repot yang di tulis oleh wanita yang kononya menjadi mangsa rogol hingga mengandung itu.

Pihak polis yang terus mengembangkan siasatan akhirnya mengetahui bahwa wanita itu bukan di rogol,malah sebaliknya.

Wanita awal 20 tahun berkenan mengaku dia melakukan semua itu kerana tertekan di tinggal kekasih yang dia cintai.

Dengan merogol mangsa, wanita itu berharap kekasih yang dikenalinya sejak dua tahun lalu akan bertanggung jawab jika mendapati dirinya hamil.

Namun selepas hamil,lelaki itu enggan bertenggung jawab kerana merasa dirinya di paksa,hal itu membuat suspek geram dan membuat satu repot polis dengan dakwaan mangsa rogol.

Bagaimanapun temberang wanita berkenan terbongkar selepas keterangan di ambil dari pihak lelaki.

Katanya dalam kejadian mac lalu,mangsa diberikan minuman sebelum tersedar didalam bilik hotel ke esokan harinya,mangsa juga mendedahkan bahwa dia kerap di ugut wanita itu akan menyebarkan video kejadian berkenan.

Kini pihak polis telah menahan  wanita berusia 20 tahun itu bagi membantu siasatan lebih lajut.diketahui wanita itu juga sebelumnya pernah di tahan pada tahun lalu terlibat dalam kes pemakaian dadah.

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts