Home » » saya diceraikan suami kerna badan gemuk selepas bersalin anak kembarnya...dia panggil saya badak sumbu depan kekasihnya

saya diceraikan suami kerna badan gemuk selepas bersalin anak kembarnya...dia panggil saya badak sumbu depan kekasihnya


 sekadar gambar hiasan
Assalamualaikum ..tolong hide profil saya . Saya mempunyai berat badan yang agak besar dulu.. disebabkan saya gemok suami saya curang,tinggalkan saya,malukan saya dalam umum ..saya xmintax pon gemok camni ,saya gemok pon lepas lahirkan anak kembar awak.saya xda masa nak kuruskan badan disebabkan menyusu dan sibuk bkerja untuk bantu awak .. saya tahu awak curang dah lama tapi saya diamkan .

.selalu ajak awak keluar , awak xnak. Nak dijadikan cerita pada hari dy xnak keluar gan saya tu, saya terpaksa keluar sendiru sebab barang2 dapur dan anak dah  habis ,saya usung la anak2 4oramg pergi mall ..tiba2 terjumpa suami gan scadel dy.. saya cuma pergi depan dy sambil pegang anak2 dan diam ja nak tengok dy nak kata apa kat saya .


.sungguh saya xsangka dy maki saya depan perempuan tu ..saya kata saya gemok , badak sumbu macam saya xlayak jadi istri dia..padahal masa mula2 nak kwen dulu mak ayah saya xbagi , awak sampai nak bunuh diri nak kan saya..tapi bila keadaan saya macam ni awak hina saya, awak malukan saya depan orang ramai.saya gemok pon sebab awak.. saya mintak tolong awak jaga anak kejap pon awak xnak macam mana saya nak kurus ..

berbalik pada cerita di mall tadi anak saya yang sulung cakap kat ayah dy kenapa ayah cakap mama badak , ni mama kakak bukan badak , suami saya tengking anak saya kau demgan mak kau sama ..pergi balik jangan ganggu aku .. hancur luluh hati ni,time dy balik dy saya tanya kenapa wat saya camni dy jus diam masuk bilik kemas2 baju dalam beg , saya tanya awak nak pergi mana xksian ke kat saya dan anak2 ..

 dy cakap kmi xbole bahagiakan dy hanya perempuan tu dapat bahagiakan dy..masa tu jugak saya lafaz kan talak kat saya depan anak2😭 setahun dan benda ni berlalu dan sekarang bila saya dah kurus kenapa awak datamg balik dekat saya, tiba2 caring pasal anak..nak ambik anak padahal dah setahun lebih sesen pon awsk xbagi nafkah ..dulu saya gemok awak hina saya tapi bila saya dah kembali kurus awsk pulak nsk meroyan ..kononnya sekarang prerempuan tu dah tinggalkan awak..kononnya saya ja la yang bole bahagiakan awak..sory ok u r nothing for us now..sanggup awak tengking anak2 saya sebab perempuan lain .. 


n now saya xakan lembut lagi dengsn awsk .. saya lebih selesa hidop dengan anak2 , hidop kami bahagia .setiap hujung minggu saya bawak anak2 jalan beriadah..klo dulu dengsn awsk nsk keluar pon xbagi sebab takot terjumpa awak dan scadel kan? Hmm what ever ..saya kuat sebab anak2 .. tq anak2 mama along angah acik dan adik ..

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts