Home » » Lelaki duduk di belakang,perempuan duduk depan tiba-tiba tangan lelaki masuk dalam baju - saksi rakam video adegan pasangan atas motor

Lelaki duduk di belakang,perempuan duduk depan tiba-tiba tangan lelaki masuk dalam baju - saksi rakam video adegan pasangan atas motor

Apa yang dilakukan sepasang muda-mudi ini sungguh tak terduga.Terang saja, pasangan ini nekad berbuat tak senonoh di tempat terbuka ketika siang hari.
 
Terlebih aksi mereka berdua dirakam secara diam-diam oleh orang lain.Video tersebut dimuat naik di media sosial Instagram dan telah ditonton oleh seratus ribu lebih pengguna.



 
Kelihatan, pasangan ini duduk bersama di atas motosikal yang mereka letak kereta.Di mana kedudukan lelaki duduk di belakang sedangkan perempuan duduk di depan membelakangi lelaki.
 
Kelihatan si lelaki memeluk perempuan yang ada di depannya.Tanpa ragu lelaki menggunakan kedua-dua tangannya menyentuh bahagian dada perempuan.


Setelah beberapa saat, kedua tangan si lelaki berpindah ke depan sebelah bawah si perempuan tersebut.perempuan pun bertindak balas terhadap semua perlakuan pasangannya itu dengan santai.Padahal, mereka berdua kelihatan masih di bawah umur.
 
Video tersebut dirakam melalui lubang kecil, di mana di dalam video tersebut hanya terdengar suara bisik-bisik dari orang yang mengambil gambar itu.

 
Tidak diketahui bila dan di mana lokasi pengambilan gambar tersebut.Namun, sejak pertama kali diposkan, rakaman video ringkas ini menjadi viral dan sudah diputar lebih dari 137 ribu kali.

 
rinrinharyani: Hadeuh zaman sekarang pd pinter.
berlywiraka89: sedih.
junyannoor: Yg didepan kesedapan yg belakang keasyikan
uvhieww_1104: Gx tau diri.
rorohermalina: Adeehh anaknya siapa ini aadeeehhh.
bregas_agas: Klo ibu bapa nya tau. Heeemmm ..

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts