Home » » 6 Tanda isteri anda pernah tidur dengan lelaki lain

6 Tanda isteri anda pernah tidur dengan lelaki lain

Adakah kamu salah seorang lelaki yang sering merasa curiga dengan isteri curang? Jika iya, kamu harus lebih banyak pengetahuan mengenai tanda - tanda apakah isteri kamu pernah tidur dengan lelaki lain atau tidak.
Apalagi bagi lelaki yang bekerja di luarkota dan sering jauh dengan isterinya. Bukan untuk mengajar suudzhon terhadap isteri, namun tanda - tanda ini untuk mencegah adanya orang ketiga dalam hubungan kamu.



 
1. MEMBALIKAN TELEFON KE BAWAH SAAT SEDANG BERDUA.

 
Salah satu ciri jika ada yang tidak kena pada isteri anda yakni dia selalu ketakutan dengan keadaan telefon bimbitnya . Bahkan ketika sedang berdua, dia selalu membalikkan telefon bimbitnya ke bawah menutup-nutupi SMS atau telefon yang akan muncul pada skrin telefon bimbitnya.


 2. ISTERI SIBUK MEMPERHATIKAN telefon bimbitnya

 
Salah satu tanda jika isteri punya selingkuhan yakni dia akan sibuk memperhatikan telefon bimbitnya. Dia seakan sedang menantikan sebuah mesej dari seseorang padahal sedang berada di dekat suami. 


 3. WANITA TIDAK SELESA berlama-lama BERDUA


Wanita yang p3rnah t1dur dengan lelaki lain akan merasa tidak selesa jika berlama - lama berdu4an dengan lelaki. Sebab, dia sedang memikirkan lelaki lain dan berusaha ingin cepat mencari kesempatan untuk berkomunikasi dengan lelaki tersebut.

 

4. GAYA SEKS YANG BERBEZA

 
Salah satu ciri wanita yang sudah p3rnah t1dur dengan lelaki lain yakni dia lebih mempunyai banyak gaya seks. Malah dia lebih suka berf4ntasi ketika melakukan hubung4n s3ksual.


 5. SI DIA SERING menceritakan masa lalunya

 
Wanita yang sudah p3rnah t1dur dengan lelaki lain juga selalu mempunyai banyak cerita tentang lelaki lain mulai dari teman lelaki walaupun bekas teman lelakinya.

 

6. MENCUKUR BVLV K3M4LUAN.

 
Dan salah satu tanda jika wanita p3rnah t1dur dengan lelaki lain yakni dia akan mencukur bulv k3malu4nnya. Sebab, wanita sudah berpengalaman jika kebanyakan lelaki kurang menyukai berkaitan s3ks dengan seorang wanita yang mempunyai bulu k3malu4n yang lebat.

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts